|
|
![]() ![]() |
18.06.2013 - 16:54
Post
#547
|
|
|
haereticus ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Podróżnicy Notatnik |
Wszystko jest opisane przeze mnie:) i przez was samych, lepiej się nie da Pomyśl:))poproś o zrozumienie, a zrozumiesz (jeśli tylko zechcesz) bielik mniej więcej wiem o co ci chodzi, ale strasznie metaforycznie abstrahujesz, co mam myśleć, po co prosić? mi chodziło o przedstawienie twoich poglądów w jakiś sensowy sposób, nie egzaltacji duchowej jak szaman w ekstazie ;) tylko logicznych sformułować pzdr |
|
|
|
18.06.2013 - 18:34
Post
#548
|
|
|
Dusza Towarzystwa ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Podróżnicy |
Tak czytam czytam, i nie odchodząc od tematu musze powiedzieć, że hasła bielika "kochajmy się, wszystko jest dobrze, miłość, jam jest itd" są ładne ale co z tego, nasz świat nigdy nie będzie taki jak te hasła, to jest UTOPIA. Każdy musi być świadomy miłości, być dobry i rozróżniać te wszystkie prawdy ale musi być WILKIEM a nie barankiem. Żeby coś osiągnać trzeba byc wilkiem, mozna powierzyć sie Bogu (lub tylko tak sobie to tłumaczyć, troszke to podchodzi pod konformizm) ale " kochajmy się, i akceptujemy miłość i wszystko" nie nakarmi dziecka w afryce, ani nie da miski bezdomnemu, nie można tego akceptować, jesteśmy tu i teraz i musimy być WILKAMI w słusznej sprawie, jak trzeba nawet i po mordzie dać, to trzeba to zrobić. Bóg jest miłością ale także Jest ABSTRAKCJĄ, i wydaje mi się ze o tym drugim drogi bieliku zapomniałeś. Ludzkość działa na planie fizycznym który jest zły, trzeba skończyć z patetyzmem miłości i uwielbienia, ukazać że te hasła nie są gołe i mdłe, ludzi pociąga czyn a nie piękne słowo. Konkrety przyjacielu, konkrety... Próbowałem zwrócić uwagę twoja:) na twoje wnętrze, zyjesz swoimi archetypai, które stworzyłes, po przez swoja biernosc Teraz obarczasz świat że jest zły:) i chcesz lac po mordzie takich jak ty sam jesteś, fakt to jast ludzkie Mdli cie to co daje ukojenie:) daje wolność, widzisz mam ubaw, bo kiedyś postrzegalem tak samo:) Dlatego Jestem tutaj:) i zrobię wszystko aby choc jedna istota, wiedziała ze jest tu na ziemi(jest nas dużo), chocby jeden taki..........według was Co oddał się milosci:)) i Bogu jedynemu Energi Boskiej Miłości Pisałem do ciebi:)o twojej utopii, ale ty nie chciałeś zobaczyć I tak piszę do każdego:) :) Żebyście samego Jezusa zobaczyli, raz jeszcze byście go una śmierć wydali, bo o miłości mówił:) Że tylko nią można zdziałać, cokolwiek dobrego Pozdrawiam |
|
|
|
18.06.2013 - 18:37
Post
#549
|
|
|
Dupa Towarzystwa ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Podróżnicy |
Cokolwiek dobrego można też zdziałać oddając krew do czego gorąco zachęcam zwłaszcza ludzi z grupą:
A Rh- Bielik Ty weź się obudź wreszcie bo normalnie cięgla gadasz jak przez sen:) Tak poważniej to rzeczywiście się miłujmy, wspierajmy, pomagajmy...ma ktoś pożyczyć 300zł na waciki? |
|
|
|
18.06.2013 - 18:47
Post
#550
|
|
|
haereticus ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Podróżnicy Notatnik |
nihili novi bileku, tak wszystko to archetypy, ale tak już jest że człowiek zyje w świecie fizycznym gdzie doznaje doznań które musi nazywać. Sen ekstazy trwa...
p.s wilki i owce - chodziło mi iż ludzie powinni być na to czuli gdy oddają się samozbawieniu że zbawią siebie a nie innych prawie jak Jezus, z życia też trzeba korzystać bo bez celowo się nie toczy |
|
|
|
18.06.2013 - 18:59
Post
#551
|
|
|
Dupa Towarzystwa ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Podróżnicy |
Dokładnie. Trza korzystać. Na 300 gatunków piw jakie są koło mnie w sklepie z browarami chyba jakieś 50 dopiero degustowałem. Przerażające jest to, że za każdym razem jak idę do tego sklepu widzę nowe gatunki. Kuźwa chyba będę musiał żyć tyle co Matuzalem, aby wszystkie zdegustować.
(IMG:http://2.bp.blogspot.com/-sZBdwPlXB5g/TzxavT2aHKI/AAAAAAAAHtM/ealw8Z8ZrWA/s1600/MethuselahSculpture.jpg) To Matuzalem..rąbaniec żył 1000 lat prawie!!!!!!!!!!! |
|
|
|
18.06.2013 - 19:21
Post
#552
|
|
|
Dusza Towarzystwa ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Podróżnicy |
Bielik, taka mała rada - przyhamuj trochę :)
Poczytaj swoje posty i zobacz, ile w nich jest oceniania, które nie powinno mieć miejsca skoro żyjesz w miłości. Ktoś mądry kiedyś powiedział, że jeśli zbyt dużo osób się ze mną nie zgadza lub jeśli myślę, że wszyscy inni się mylą, czas spojrzeć na siebie. Zresztą, chyba każdy wie, że życiowa lekcja polega na ciągłym, nieprzerwanym, zdyscyplinowanym weryfikowaniu swoich doświadczeń. Wystarczy tylko na moment to zaniedbać, a już pojawiają się problemy :) (zaślepienie, wygodnictwo, nieprawidłowe osądy) To jest po prostu rozsądne podejście do sprawy. No ale zaraz się pewnie dowiem, że czegoś nie rozumiem, nie mam w sobie miłości, itp itd. --- CYTAT PigsOnTheWings: Ludzkość działa na planie fizycznym który jest zły, trzeba skończyć z patetyzmem miłości i uwielbienia, ukazać że te hasła nie są gołe i mdłe, ludzi pociąga czyn a nie piękne słowo. Konkrety przyjacielu, konkrety... To jest właśnie ciekawe... czy plan fizyczny jest zły. Z pewnością rządzą nim określone prawa, ale czy jest zły? Pomijając działalność człowieka, w naturze mamy do czynienia z całą masą pasożytów - mówiąc żartobliwie, pasożytowanie nie należy do najprzyjemniejszych działalności. Ale mamy też ogromne ilości roślin, które bardzo się trudzą, żeby wyprodukować pyszny owoc w zamian za małą przysługę w postaci przeniesienia ziaren. Gdyby, mówiąc kolokwialnie, rośliny były nastawione tylko na zysk, władowałyby pewnie w owoce tylko jakieś wabiki, a nie pełnoprawne, odżywcze witaminy. To jest niezła rozkminka :) |
|
|
|
18.06.2013 - 19:52
Post
#553
|
|
|
Dusza Towarzystwa ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Podróżnicy Notatnik |
To ja może napiszę coś na temat :P Widzieliście jaka bitwa na edycje jest na wikipedii?
eksterioryzacja |
|
|
|
18.06.2013 - 19:59
Post
#554
|
|
|
Coprobo ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Podróżnicy Notatnik |
Tenshin jestes mistrzem. Więc rozpierdol życie w piewszej rundzie. Niech nauczy się pokory tak jak ty się od niej tego nauczyłeś.
Tyle w tym prawdy. I pamietaj robiąc czasem nic robisz wiecej niż robiąc wszystko. Zaliczasz glebę tylko raz! zło są nieodkrytymi zaułkami świadomości. Wchodzisz do ciemnego pomieszczenia potykasz się o peweną rzecz znajdujesz włącznik,włączasz światło i wszystko jasne ! |
|
|
|
18.06.2013 - 20:31
Post
#555
|
|
|
Dusza Towarzystwa ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Podróżnicy |
Hehe, coś w stylu "alkohol twój wróg, więc lej go w mordę" ;)
|
|
|
|
18.06.2013 - 20:43
Post
#556
|
|
|
Dusza Towarzystwa ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Podróżnicy |
Uzasadnienie (wysoko poparte) wykasowania książek Darka Sugiera z hasła Eksterioryzacja na Wikipedii:
CYTAT Dlaczego w haśle eksterioryzacja w sekcji Chrześcijaństwo, dodajesz informację o Dariuszu Sugierze? Czy czytałeś jego obydwie książki "Reportaże św. Piotra" i "Dzienniki Jessego"? Obydwa teksty poza używaniem terminologii chrześcijańskiej z religią nie mają nic wspólnego i stoją z nią w sprzeczności. Autor ogłasza, że jest św. Piotrem, który ponownie żyje na Ziemi. Uważa się za boskiego posłannika, który rozmawia twarzą w twarz z Bogiem i Jezusem. Twierdzi, że 90% ludzi na Ziemi jest opętanych przez demony. Autor, jak napisał, walczy aktywnie z diabłami, wdając się z nimi w bójki. Chce przestrzec ludzkość przed nadchodzącym końcem świata. Twierdzi, że jest stygmatykiem. Sakrament komunii świętej uważa za sposób na eksterioryzację. Zresztą do komunii przystępuje bez spowiedzi (o czym sam napisał), co jest bluźnierstwem wedle zasad religii i może obrażać cudze uczucia religijne. Jeżeli uważasz, iż takie poglądy i działania mają coś wspólnego z religią chrześcijańską, proponuję żebyś porozmawiał z dowolnym księdzem. Jeżeli książek nie czytałeś z osobą autora możesz się zapoznać na kanale You Tube. Tutaj przykładowo dwa jego filmy: o rzekomm spotaniu z aniołem [[2]], o rzekomych stygmatach [[3]]. Dariusz Sugier nie posiada żadnych dowodów na to, że podróżuje poza ciałem, a w świetle jego ostatnich "rewelacji", rzecz wydaje się zupełnie niewiarygodna. Wikipedia nie służy do promowania czyichś poglądów. Wszelkie podane w niej źródła powinny być weryfikowalne. Tymczasem poza twierdzeniami samego Sugiera, żadnych innych dowodów nie ma, a twierdzenia te są egzotyczne i kontrowersyjne. Sama eksterioryzacja służy tylko Sugierowi do reklamowania tworzonego pseudoreligijnego systemu, mieszającego religię chrześcijańską z okultyzmem. Sugier osobiście domagał się na jednym z forów, aby jego twórczość umieścić w Wikipedii i prosił swoich zwolenników o pomoc w tej sprawie[[4]]. 1. Dlaczego dodajesz w artykule niezweryfikowane treści, promujące cudze, kontrowersyjne poglądy? Łamiesz w ten sposób jedną z zasad Wikipedii. Do tego dodając je w sekcji "Chrześcijaństwo", dokonujesz manipulacji. 2. Dlaczego dodajesz linki do książek promujących tę twórczość, która do tego może obrażać cudze uczucia religijne? Gdybyś zechciał udzielić odpowiedzi na moje pytania, proszę zrób to tutaj. Jako osoba niezalogowana, nie posiadam swojej strony dyskusji. Pozdrawiam. Link na Wikipedie Tyle w temacie usunięcia książek. Osobiście zgadzam się z decyzją - wielu redaktorów to poparło i nie sądzę aby kiedykolwiek te książki znalazły się spowrotem w temacie Eksterioryzacja. |
|
|
|
18.06.2013 - 20:53
Post
#557
|
|
|
Dupa Towarzystwa ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Podróżnicy |
Kąsanie opłatka bez spowiedzi do bluźnierstwo? Bluźnierstwo to ogólnie jedzenie Jezusa. Skoro Bóg jest w "sercu" to na jaką cholerę wrzucać ciało Chrystusa do żołądka. Później i tak w toalecie wychodzi ten przetrawiony opłatek i to dopiero bluźnierstwo...wydalony Jezus. Okropne.
To tylko jakiś ksiądz nas może wyspowiadać? Dlaczego sam się nie mogę wyspowiadać przed sobą? Bo co? Pytam bo co?:) Bo se kary nie nałożę a ksiądz karami dowala? Sami niech się karzą a nie innych. Sie cholery ustawiły. |
|
|
|
18.06.2013 - 21:30
Post
#558
|
|
|
Dusza Towarzystwa ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Podróżnicy |
bielik mniej więcej wiem o co ci chodzi, ale strasznie metaforycznie abstrahujesz, co mam myśleć, po co prosić? mi chodziło o przedstawienie twoich poglądów w jakiś sensowy sposób, nie egzaltacji duchowej jak szaman w ekstazie ;) tylko logicznych sformułować pzdr Tu kochany jest wszystko w temacie:)))) http://www.youtube.com/watch?v=NX89pp7Z_oA |
|
|
|
18.06.2013 - 22:00
Post
#559
|
|
|
haereticus ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Podróżnicy Notatnik |
dobry film nawet piramidy dla Zielarza sie znalazły ;) niestety na świecie jest dużo więcej zła produkowanego przez ludzi, to co prezentuje film jest piękne ale bardzo ciężka a nawet to syzyfowa robota w dobie dzisiejszego świata.
|
|
|
|
18.06.2013 - 22:57
Post
#560
|
|
|
Dusza Towarzystwa ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Podróżnicy Notatnik |
kurczę - nie wiem czy Cię Bielik zrozumiałem - ale mam wrażenie że chodzi Ci o to że DS zrobił to co zrobił - a wy wciąż szukacie celu do ataków i poniewierania się nawzajem.
Mimo że temat już wygasł. Taka aktywność emocjonalna z nudy - co też czynię czasem. Za mało mamy zajęć na co dzień jako ludzie. Idziemy do roboty - tam się coś dzieje - wracasz do chaty siadasz przed kompem i szukasz zajęcia dla umysłu - substytutu emocji. Nic z tego - w gruncie rzeczy czujesz się jeszcze bardziej odseparowany - nie od Boga - ja bym tak tego nie nazwał - nie od Jezusa - również, i nie od miłości. Od własnej natury. A im bardziej jesteś odseparowany tym większa potrzeba i większa frustracja. Taki dziś tylko wniosek mi przyszedł na myśl jak już sobie odpuściłem chęć komentowania czegokolwiek. |
|
|
|
19.06.2013 - 08:44
Post
#561
|
|
|
Częsty Gość Rodziny ![]() ![]() Grupa: Podróżnicy |
Kąsanie opłatka bez spowiedzi do bluźnierstwo? Bluźnierstwo to ogólnie jedzenie Jezusa. Skoro Bóg jest w "sercu" to na jaką cholerę wrzucać ciało Chrystusa do żołądka. Później i tak w toalecie wychodzi ten przetrawiony opłatek i to dopiero bluźnierstwo...wydalony Jezus. Okropne. To tylko jakiś ksiądz nas może wyspowiadać? Dlaczego sam się nie mogę wyspowiadać przed sobą? Bo co? Pytam bo co?:) Bo se kary nie nałożę a ksiądz karami dowala? Sami niech się karzą a nie innych. Sie cholery ustawiły. Tak przystąpienie do komunii bez spowiedzi jest grzechem! Patrząc na sytuację oczywiście jako katolik! Należy się szacunek dla każdej wiary i dla ich wierzących i jeśli ktoś nie wierzy nie musi. Rytuały religijne wiele dają do myślenia i czasami (często) są bez większego sensu ale dlaczego ktoś nie wierzący ma podważać czyjąś wiarę? Każdy z nas może wierzyć w co chce, to nie znaczy, że mamy wyśmiewać innych! @Zielarz Gajowy dla mnie tak samo jest to co najmniej dziwne z tym opłatkiem, ale ile jest dziwnych rzeczy w religiach? Samo modlenie się do Jezusa na krzyżu! Wyobraźcie sobie sytuację, że ktoś przybywa na ziemię i nie zna zupełnie wiary katolickiej i widzi chmary ludzi modlących się do Jezusa na krzyżu! Pierwsza myśl... zabili człowieka i modlą się do niego? Co to ku...wa jest? Tez mam wiele do zarzucenia kościołowi jako instytucji ,ale mimo wszystko uważam się za katolika. Albo popatrzcie na święte krowy z naszej perspektywy rozumie to ktoś? Bo ja nie! A mimo wszystko nie gardzę ich wiarą. |
|
|
|
19.06.2013 - 08:58
Post
#562
|
|
|
Dusza Towarzystwa ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Podróżnicy |
Tak przystąpienie do komunii bez spowiedzi jest grzechem! Patrząc na sytuację oczywiście jako katolik! Należy się szacunek dla każdej wiary i dla ich wierzących i jeśli ktoś nie wierzy nie musi. Rytuały religijne wiele dają do myślenia i czasami (często) są bez większego sensu ale dlaczego ktoś nie wierzący ma podważać czyjąś wiarę? Każdy z nas może wierzyć w co chce, to nie znaczy, że mamy wyśmiewać innych! @Zielarz Gajowy dla mnie tak samo jest to co najmniej dziwne z tym opłatkiem, ale ile jest dziwnych rzeczy w religiach? Samo modlenie się do Jezusa na krzyżu! Wyobraźcie sobie sytuację, że ktoś przybywa na ziemię i nie zna zupełnie wiary katolickiej i widzi chmary ludzi modlących się do Jezusa na krzyżu! Pierwsza myśl... zabili człowieka i modlą się do niego? Co to ku...wa jest? Tez mam wiele do zarzucenia kościołowi jako instytucji ,ale mimo wszystko uważam się za katolika. Albo popatrzcie na święte krowy z naszej perspektywy rozumie to ktoś? Bo ja nie! A mimo wszystko nie gardzę ich wiarą. Byłam parę razy w Indiach, ale nigdzie nie widziałam, aby ktokolwiek modlił się do krów. Faktem jest, że krowy wałęsają się po miastach jak bezpańskie psy. Nie udało mi się ustalić, czy te krowy mają jakichś właścicieli ? :) Natomiast widziałam, jak są przeganiane kijami przez sprzedawców owoców i warzyw. Tam się wałęsają nie tylko krowy, jest też sporo kóz i świń :) Główną "stołówką" tych stworzeń są ogromne wysypiska śmieci, których nie brak co krok. Parę lat temu Delhi eksmitowało tych rogatych mieszkańców, ale w innych miastach jak na razie ich nie brak :) Więc ta rzekoma "świętość" krów jest mocno naciągana przez zachodnich turystów. Faktem jest, że w mitologii hindusów krowa jest ucieleśnieniem matki - żywicielki ( daje mleko ), ale na co dzień wygląda to niezbyt różowo dla tych krówek. Nikt ich tam nie czci, no chyba że kijem przez grzbiet. |
|
|
|
19.06.2013 - 09:22
Post
#563
|
|
|
Dusza Towarzystwa ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Validating Notatnik |
Kąsanie opłatka bez spowiedzi do bluźnierstwo? Bluźnierstwo to ogólnie jedzenie Jezusa. Skoro Bóg jest w "sercu" to na jaką cholerę wrzucać ciało Chrystusa do żołądka. Później i tak w toalecie wychodzi ten przetrawiony opłatek i to dopiero bluźnierstwo...wydalony Jezus. Okropne. To tylko jakiś ksiądz nas może wyspowiadać? Dlaczego sam się nie mogę wyspowiadać przed sobą? Bo co? Pytam bo co?:) Bo se kary nie nałożę a ksiądz karami dowala? Sami niech się karzą a nie innych. Sie cholery ustawiły. Myślę ze jak ksiądz czyta taką formułkę to tylko się z niej śmieje, a inni się denerwują, widać w niej złość xD Zielarz wyżyj się na tym kościele porządnie, tego ci potrzeba; ] |
|
|
|
19.06.2013 - 09:41
Post
#564
|
|
|
Dusza Towarzystwa ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Podróżnicy |
Uzasadnienie (wysoko poparte) wykasowania książek Darka Sugiera z hasła Eksterioryzacja na Wikipedii: A ja uważam, że te te książki powinny znaleźć się w Wikipedii w temacie Eksterioryzacja (oczywiście nie w temacie "Chrześcijaństwo"). W końcu Darek opisuje w nich swoje doświadczenia związane z oobe (zresztą treść pierwszej książki i całe oobe też nie są poparte żadnymi dowodami w rozumieniu autora ww. cytatu). Interpretacja i ocena tych doświadczeń jest zupełnie inną kwestią, każdy może dokonać jej sam. Dla rozsądnego czytelnika będą one przestrogą, dla wnikliwego - ciekawym materiałem do analiz psychologicznych i filozoficznych (podobnie zresztą, jak dzienniki rozmaitych katolickich mistyków). Usunięcie informacji o Darka książkach jest zwyczajną, chamską cenzurą. A że obrażają czyjeś uczucia religijne? To już problem obrażanego. Jedynie słuszna religia w naszym kraju permanentnie obraża moje uczucia religijne, oraz wszystkie inne związane z duchowością, moralnością, etyką, zwyczajną przyzwoitością, nie mówiąc o racjonalistycznych czy zdroworozsądkowych. I kogo to obchodzi?
... Dariusz Sugier nie posiada żadnych dowodów na to, że podróżuje poza ciałem, a w świetle jego ostatnich "rewelacji", rzecz wydaje się zupełnie niewiarygodna.Wikipedia nie służy do promowania czyichś poglądów. Wszelkie podane w niej źródła powinny być weryfikowalne. ... Dlaczego dodajesz linki do książek promujących tę twórczość, która do tego może obrażać cudze uczucia religijne? ... Tyle w temacie usunięcia książek. Osobiście zgadzam się z decyzją - wielu redaktorów to poparło i nie sądzę aby kiedykolwiek te książki znalazły się spowrotem w temacie Eksterioryzacja. |
|
|
|
19.06.2013 - 10:32
Post
#565
|
|
|
Dusza Towarzystwa ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Podróżnicy |
Darkowi to już naprawdę odwaliło;(. Zobaczcie najnowszy filmik. http://www.youtube.com/watch?v=PwjpiAqOVhs
|
|
|
|
19.06.2013 - 10:54
Post
#566
|
|
|
Dusza Towarzystwa ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Podróżnicy Notatnik |
|
|
|
|
19.06.2013 - 11:29
Post
#567
|
|
|
Dusza Towarzystwa ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Podróżnicy |
Darkowi to już naprawdę odwaliło;(. Zobaczcie najnowszy filmik. http://www.youtube.com/watch?v=PwjpiAqOVhs Myślę, że taraz nikogo, o zdrowym rozsądku nie trzeba przekonywać z jakimi siłami związał się Darek Sugier. |
|
|
|
![]() ![]() |
| Wersja Lo-Fi OOBE Porady Roberta Monroe Porady Brucea Moena Porady Darka Sugiera Kontakt Park |