|
|
Guten Tag! Tej nocy prawdopodobnie spotkałem się z moim Opiekunem. Była to dziewczyna (?!) w mniej więcej moim wieku. Powiedziała mi że dla mnie najlepszymi sposobami na osiągniecie OoBE będzie wyjście poprzez LD i paraliż senny. Spotkałem ją w śnie który był nie do końca świadomy. Znaczy miałem jakąś tam wolę ale nie mogłem niczego kształtować. Potem pojawiły się wrogo nastawione byty i zaczęła się walka. O dziwo czułem ból. Po kilku rundach (xD) obudziłem się. Jak myślicie czy to był zwykły sen czy prawdziwe spotkanie z moim Niefizycznym Opiekunem? Proszę o odpowiedź w komentarzach. Do napisania!!! (I wesołych Świat)
Konnichiwa! Po dłuższych przemyśleniach postanowiłem "zacząć od nowa". -O co chodzi?- zapytacie. Już odpowiadam. Ja chciałem wyjść tak na "hop-siup". Nawet się porządnie nie relaksowałem. Od Nowego Roku ćwiczę stan bez myśli, relaksację itp. Myślę ze po czymś takim będzie mi łatwiej wyjść. Zresztą będę mieć lepsze nastawienie a to najważniejsze. Do napisania!!! Wasz ukochany Dreamer K
Hej... Najkrótszy z wpisów: nic mi nie wychodzi i tracę zapał. Pocieszcie mnie. Dziękuje dobranoc.
Dziń Dybry. Od pewnego czasu kiedy chce wyjść mam problem. Najbardziej prozaiczny z problemów, a mianowicie zasypiam.Wiem że napiszecie mi abym próbował wcześniej, ale wcześniej nie mam czasu(szkoła,zajęcia pozalekcyjne itp.) więc mam pytanko: czy zna ktoś jakieś sposoby rozbudzania? Proszę o odpowiedx w komentarzach. Do napisania!
Aloha! To będzie krótki wpis, bo nie mam nic do powiedzenia.I niestety myślę z będzie tak z kilkoma najbliższymi dniami.Po prostu nie będę wtedy pisać. Do napisania!!! |