Sallys


oobe.pl

 

Witaj Gościu ( Zaloguj | Rejestruj )

3 Stron V  < 1 2 3
entry 23.02.2012 - 14:06
Dobra miałem napisać do do kumpla, ale za dużo pisania więc napiszę tutaj.

trochę drastyczne ;p

Dobra pamiętam, że byłem świadomy że śpię, ale nie miałem władzy. Miejsce było nieprzyjemne. Stare domy, ciemno i jakaś taka nieprzyjemna atmosfera. Idę do pewnego domu, który nie wiem skąd wydał mi się znajomy. Ten dom wyglądał jak rzeźnia. Jest w nim jakiś walnięty dziad, który mył ręce we krwi, na stole widziałem martwego, czarnego kota. (Czemu akurat kot? Ja lubię koty!) Ogólnie ten dziadek był jak jakiś wampir, bo w tym domu było w ch*j martwych kotów. Poprosiłem go o coś, a on okazał się w miarę miły i dał mi jakieś świecące kulki. Gdy wychodziłem powiedział że nie cierpi tych pie*rzonych futrzaków. Uśmiechnąłem się nie wiem czemu. Miałem wrażenie, odzyskałem świadomość w połowie snu. Nie wiedziałem o co biega z tym wszystkim. Gdzieś poszedłem, ale już tego nie pamiętam.

Dziękuję, pozdrawiam.

entry 21.02.2012 - 13:52
Jakoś nie chce mi się grać w lumosity ale od czasu do czasu pykne.
Od dwóch dni nie pamiętam żadnego snu. Dziś miałem znów fałszywe przebudzenie bo śniłem o tym, że byłem za potrzebą w łazience ;p


entry 19.02.2012 - 12:11
Postanowiłem wczoraj że wykorzystam metodę kart by mieć ld.


Pamiętam sen i (chyba) fałszywą pobudkę:

Jestem w swojej szkole w klasie (wydaje mi się że miałem świadomość) rozmawiam ze swoim wychowawcą (byłem zachwycony jakością, gdyż wszystko było idealnie odwzorowane, koszulka i mięsień piwny wychowawcy :p ) Wszystko pięknie, rozmawiam z dziewczynami (zapowiadał by się niezły erotyk ;p ) a tu nagle czuje, że tracę kontrolę. Ktoś rzucił kwiatkiem? wychowawca nie zareagował i wtem kwiatek wybuchł? i posypały się ziarenka papryki (to ciekawe bo w dzień miałem do czynienia z ziarenkami papryki) no i koniec

za jakiś czas pamiętam, że wstałem patrzę na kartę. Hmm... dama! Dobra położę się jeszcze na chwilkę i wstaję. Wstaje patrzę na kartę a tu 8 trefl

wtf?


Dobra to już nie jest ani o oobe, ani o ld ale sobie napisze. Podciągnąłem sie na murku. To sukces bo na drążku "zamykam" chwyt, a na murku się nie da, więc jest trudniej w dodatku trochę lodu tam jest więc czasem reka się ześlizguje.

Pozdrawiam!

entry 18.02.2012 - 14:07
Niestety poszedłem spać kilka minut po północy (a to podobno nie pomaga w oobe) no więc wstaję o 4rano i się wybudzam:
podzieliłem sb 45min budzenia na 3 części
I siedziałem na łóżku i myślałem o tym jak robię salto w przód. Wmawiałem sobie, że dziś się uda :D
II robienie pompek, przysiadów
III patrzę przez okno no i idę spać

Koncentracja, sen. Robię to i robię a tu nagle film mi się urwał :/



entry 17.02.2012 - 13:53
Postanowiłem znów zapisać się na kurs oobe tylko teraz wykorzystać go w 100%


CYTAT
Zadanie A ? poznajmy się
W notatniku opisz swoje dotychczasowe doświadczenia z OOBE oraz podaj jakie masz oczekiwania wobec kursu. Napisz tekst bez ogólników, od siebie.



więc próbowałem wielu metod, ale na razie bez większych rezultatów. Dowiedziałem się ostatnio, że już idąc spać popełniam błąd bo od razu zaczynam używać metod, a tu chodzi aby nad ranem użyć danej metody. Jakie mogę mieć oczekiwania odnośnie oobe? Mieć obbe ;p Chciałbym zobaczyć co jest po życiu, ponieważ nie wierzę w niebo, czyściec ani piekło. W dodatku przesypiam połowę życia więc warto by było coś z tego mieć. Chciałbym też poznać prawdę. Mam nadzieję że ten kurs podczas drugiego podejścia coś da.

Zadanie B

Gdy będę wchodził na www.oobe.pl to będę ponawiał sygnał do astralnego opiekuna. Będę miał oobe!

3 Stron V  < 1 2 3  
Mój obraz

Moje Albumy