spioch's Notatnik


oobe.pl

 

Witaj Gościu ( Zaloguj | Rejestruj )

entry 27.08.2012 - 20:51
wczoraj zrobilem pierwsze podejscie po dlugiej przerwie prob... i znowu byla lipa, lecz tym razem nie zniechecam sie, tylko mam inne podejscie... wiem, ze to owocuje i z czasem intensywnych prob wkoncu sie uda... a wiec: wczoraj zaczolem sie relaksowac jak juz lezalem i ogladalem film (jakies pol godziny) kontynuowalem jak wylaczylem tv...relaksowanie przychodzi mi bez trudu... jednak jak juz sie wyluzowalem to nie moglem sie skupic na jakiejs metodzi wyjscia, caly czas mi inne mysli same przychodzily do glowy a gdy juz kilka razy je odrzucilem mialem jakis lek (chyba przed tzw zmora na klacie)... wiec zrezygnowalem i zasnolem normalnie. mialem jakis dziwny sen... nie pamietam z niego za duzo. bylem w hotelu z mama, s.p. dziadkiem i kumplem (nie wiem po co i co tam robilem, pamietam urywek snu tylko i to ze dziwnie sie czulem jakos)...
dzisiaj drugie podejscie, mam nadzieje ze bedzie lepiej ;)

 
« Następny starszy · spioch's Notatnik · Następny nowszy »
 
Mój obraz