|
|
3 Lipiec 2011 OObe przebudziłem się o 1:34 Wyszło mi dziś OObe najpierw znowu uniosły mi się stopy (kurwa jakie to zajebiste uczucie ! :D) ,potem próbowałem wyjść cały miałem tego świadomość ze zacząłem wychodzić z ciała. Najpierw znowu zaczęły mnie przechodzić ciarki - wszystko zaczęło się od głowy ,ten dźwięk bzzz zzzzzzz zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz taki przerywany może przez to ze to blokowałem był przerywany (jeszcze w tym momencie czasem sie bałem tych "wibracji jak wy to nazywacie i blokowałem to) , ale się temu poddałem tz pozwoliłem żeby to szlo dalej (inaczej : nie blokowałem tego). Zaczęły wychodzić mi ręce z ciała , próbowałem wyjść głową ale coś mnie blokowało zobaczyłem tak jakby jakiś znak czy pieczęć na czole niebieska w ksztalcie oka przezroczystego błekitnego (3 oko ?) chcac wyjsc glowa nie moglem wyjsć w tym miejscu bo mnie coś blokowało i byl taki dzwiek zz zz zz jak bym sie ocieral o jakas bariere (blokade - pole silowe które uniemorzliwialo mi wyjscie w calosci) - hmm dziwne w huj ! może to jest przyczyną tego ze nie może człowiek cały wyjść , a przynajmniej ma przez to problem ? Nie wiem ! Swego czasu czytałem o czakramach że ponoć kościół katolicki blokuje ludziom czakramy poprzez : chrzest , bierzmowanie itd (nie wiem ile jest tych sakramentów) wiem że człowiek ma bodajrze 7 bardzo warznych punktów energetycznych które kościół katolicki blokuje ! - i każdy ksiądz o tym wie ! Zapytajcie swoich... Zresztą to nie koniec bo się nie poddałem tak szybko i w końcu zacząłem lewitować (unosić) się cały nad łóżkiem tz nie widziałem całego mojego ciała jak lewituje nad nim tylko byłem świadomy tego że się unoszę ! nawet zacząłem się odpychać ręką od ściany prawa a lewa od biurka ! Co najciekawsze wszystko czułem ze dotykam ! , zacząłem lecieć do góry do sufitu ale nie do samego sufity tylko tak powiedzmy wysokościowo to na środek wysokości pokoju ! Podczas tego odpychania się od ściany do biurka za mocno się odepchnąłem i zacząłem za bardzo lecieć w stronę biurka no ale zaraz to ustabilizowałem wyciągając lewa rękę i odpychając się od niego hehehee :D .Gdy się unosiłem w górę to zacząłem machać rękoma przed oczami żeby.,. nie wiem czemu to zrobiłem chciałem sprawdzić co zobacze ? może :D No i zobaczyłem przezroczyste ręce ! zacząłem wymachiwać nimi przed twarzą... chwile potem zobaczyłem że do góry nade mną jest coś w rodzaju przezroczystej kuli (nie była ona duża miała może kolo 20 cm ) z której wychodziły takie jakieś smugi lub płomienie ale nie była ona koloru czerwonego tylko raczej powiedziałbym szaro-czarny jakiś taki ! Po chwili przebudziłem sie i zapisałem wszystko na świerzo (Poźniej czlowiek zapomina jak idzie spać dalej warznych elementów) , próbowałem drugi raz oobe ale sie chyba poddalem i zasnąłem ! Ps.Kiedyś jakis rok od tego wyjścia co teraz opisałem miałem takie coś , usłyszałem tylko "czarka została odblokowana" Czy to oznacza że odblokowała mi sie jakaś czakra ? Tylko która ? hmm C.D.N Następna porcja już niedługo :)
|
|