|
|
Hm, poki co nic ciekawego sie nie wydarzylo. Chociaz przynam, ze praktycznie codziennie pamietam co mi sie snilo. Raz mniej, raz wiecej, ale zawsze cos. Inna rzecz, ze az wstyd co za glupoty. Ciekawe z jakich zakatkow umyslu czasem te brednie wychodza ;) Obejrze sobie nowe wideo Roberta i ide spac, a pozniej wyjsc
| ||||||||||||||||||||||||||||||