|
|
Cos mi nie idzie. Postanowilem sobie robic testy rzeczywistosci, zeby chociaz uzyskac jakies ld tylko, ze najczesciej przypominam sobie o nich jak ide spac hehe Dzisiaj mam wolny wieczor, bede spal sam, zawezme sie i zrobie porzadnie 4+1. Jak jutro bede zdychal caly dzien to i tak nie mam nic do roboty, bede odsypial. Mimo wszystko ciagle sporo snow pamietam. Praktycznie codziennie, a jednak nawet ld nie mam. Swoja droga, korzystal ktos z tego kursu Roberta? Troche mnie przystopowalo jak zobaczylem cene. 190zl to nie jakis majatek ogromny, ale jakos tak nie moge sie przelamac, zeby tyle zaplacic za nie wiem co.
|