Witaj Gościu ( Zaloguj | Rejestruj )

oobe.pl

Start Porady Roberta
Monroe
Porady Brucea
Moena
Porady Darka
Sugiera
Park Forum
Notatki
Arty

Reply to this topicStart new topic
> odpowiedzcie plx
Gandlaf
post 06.03.2007 - 22:57
Post #1

Przechodzień
Grupa: Podróżnicy

Nr użytkownika: 721

Mam pytanie.... Jestem nowicjuszem i kompletnie sie nie znam tym... dziewczyna mi to pokazala i sprobowalem...i sie skoncetrowalem bardzo na czyms..pochwili..poczulem sie bardzo inaczej...nagle światło..i sie przestraszylem..otworzylem oczy... i mnie zaczeła strasznie głowa bolec.... oco chodzi?? czekam na dopowiedzi.... aha czy zażywanie środków odurzyjacych typu ganja moze miec zły wpływ na tego typu rzeczy?
Profile CardPM
+Quote Post
kater
post 06.03.2007 - 23:29
Post #2

OBE maniak 15
Nr użytkownika: 717