oobe.pl

Witaj Gościu ( Zaloguj | Rejestruj )

Reply to this topicStart new topic
> Cała Masa Pytań, Gdyby ich było mniej, to bym nie pisała
AnaVii
post 04.08.2008 - 20:23
Post #1

Przechodzień

Grupa: Podróżnicy

Notatnik

Cześć, jestem nowa w tej dziedzinie. Wiem o OOBE bodajże od wczoraj, zapisałam się na kurs. Czytałam już wiele tematów z waszego forum oraz przeglądałam strony w "Pomocy dla początkujących". Nadal mam jednak pewne wątpliwości, a boję się, że to może utrudnić OOBE, a nawet... dobra, nie histeryzuję. Gdyby pytań byłoby mniej, z pewnością przeszukałabym forum w poszukiwaniu za odpowiedziami, ale... z resztą, zobaczcie sami.

1. Czy po wyjściu z ciała będę mogła dotykać jakiś rzeczy, czuć, jakie są (zimne, ciepłe), słyszeć, czuć zapachy?
2. Jeśli tak, to czy będę mogła dotknąć mojego ciała?
3. Czy będę widziała wokół siebie świat rzeczywisty?
4. (W to wątpię) Czy będę mogła widzieć to, co się NAPRAWDĘ dzieje w danej chwili, czyli np. moja siostra się przewraca z boku na bok i w realu jest dokładnie tak samo? (chyba nie, prawda?)
5. Czy będę mogła robić wszystko, latać, otwierać drzwi ew. przechodzić przez ściany, wyjść z domu, stworzyć światło w ciemnościach?
6. Jeśli tak (powyżej), to czy będę mogła w zimną noc czuć się jak przy kominku?
7. Czy można się w czymś takim zaklinować?
8. Jeśli tak, to co może mnie obudzić, jeżeli sama nie wyjdę z OOBE?
9. Czy mogę się już NIE obudzić? (jeśli aktualnie nie śpię, to zastąp słowo "obudzić" słowami: "dostać do ciała"?) Czytałam już o śmierci fizycznej, były takie tematy, ale wolę się upewnić.
10. (Tylko, jeśli wszystko dzieje się w realu, a już mówiłam, że w to wątpię) Jeśli tak, to czy mogę wydawać JAKIEKOLWIEK znaki mojej obecności?
11. Jeśli będę w OOBE to będę się poruszać (latać/chodzić). Wiem, że to doświadczenie poza cisałem, ale co zobaczę po spojrzeniu w lustro, albo w dół, na moje "nogi"?
12. O co właściwie chodzi z tymi rękami, które łapią za nadgarstki? Wystraszyłam się czytając o tym.