Fundacja Ewy Błaszczyk |
|
|
e_bob
|
18.12.2009 - 13:11
|
Częsty Gość Rodziny
Grupa: Podróżnicy

Nr użytkownika: 7558

|
CYTAT(Dzyeson @ 18.12.2009 - 13:02)  to nie przejdzie , zaraz sie odezwą katole że szatanskie praktyki itp Przez tą fundacje można dotrzeć do poszczególnych rodzin i to one by decydowały . Żadna masówka ....
|
|
|
|
|
|
iguana
|
18.12.2009 - 13:51
|
Dusza Towarzystwa

Nr użytkownika: 6865

|
CYTAT(e_bob @ 18.12.2009 - 10:40)  Osobiście byłbym gotowy zrobić odczyt dla poszczególnych przypadków ( osób ). Jednak sam nie mam jeszcze doświadczenia w wychodzeniu ale chętnie komuś bym pomógł . Cel szczytny..ale nie ma co się porywać z motyką na słońce. Po prostu uważam,że jako osoba nie mająca doświadczenia w obe- nie jesteś w stanie tego wykonać. Nawet świetnie wyszkolony teoretyk nie poradzi sobie, gdy zada mu się pytanie jak to wygląda w praktyce. Poza tym, co innego jest pomagać komuś kto ŚWIADOMIE wyraża na to zgodę, a co innego na siłę pchać się z pomocą. Tak jak ja nie życzyła bym sobie ostatniego namaszczenia w razie wypadku, tak ktoś inny może nie życzyć sobie tego co my reprezentujemy swoimi przekonaniami. Bez uszczęśliwiania na siłę. Ale to oczywiście moja subiektywna opinia.
|
|
|
|
|
|
Gray
|
18.12.2009 - 14:05
|
Guests

|