oobe.pl

Witaj Gościu ( Zaloguj | Rejestruj )

Reply to this topicStart new topic
> Złe Ciała Astralne, Inny Poziom Astralny
Emeteusz
post 09.07.2012 - 20:23
Post #1

Przechodzień

Grupa: Podróżnicy

Witam!
OOBE zajmuję się juz od okolo 8lat , zaczło się to przez przypadek kiedy zasnąłem słuchajac muzyki i obudziłem się nad swoim ciałem.Lecz dzisiaj chciałbym wam opowiedzieć moja historie.Na swojej drodze spotkałem bardzo wiele ciał astralnych ,wiekszośc z nich była przyjazna bądz neutralna.Jestem bardzo doswiadczony w OOBE , pewnego razu przenioslem się jednak w zupelnie inny poziom astralny .Było to bardzo dziwne doswiadczenie ,czułem sie wtedy bardzo skrepowany i wyczuwalem zla energie ..Spotkałem tam duszę astralna , była ona zupełnie inna niż wszystkie ktore dotychczas spotkalem. Probowalem sie z nia komunikowac , byla do mnie nastawiona bardzo negatywnie a wrecz wrogo. Udało mi się z nim "porozmawiac" , było to bardzo ciezkie doswiadczenie. Dowiedziałęm się ,ze nie jest z tego swiata. Dalsza rozmowa bardzo mnie zaszkowala ,ta istota probowała rzucac klatwy na ludzi i nienawidziła wszystkiemu co zyje.Czy mieliscie kiedys doswiadczenia podobne do mojego ? Nigdy nie spotkalem takiej postaci ,ktora jest tak bardzo negatywnie nastawiona i zła.
Go to the top of the page

+Quote Post
masa
post 09.07.2012 - 20:48
Post #2

Dusza Towarzystwa

Notatnik

Jak sie mocno wkurwie to własnie taki jestem;p

+Quote Post
Emeteusz
post 09.07.2012 - 21:03
Post #3

Przechodzień

Mówie calkiem powaznie,do tej pory nie moge zapomniec tej istoty

+Quote Post
Vamdou
post 09.07.2012 - 21:05
Post #4

Dusza Towarzystwa

Notatnik

Ojj, poskąpiłeś nam trochę opisu.
Z chęcią poczytałbym chociaż o jakiejś ogólnej treści tej rozmowy, wrażeniach, oczywiście, jeśli to nie jest dla Ciebie problem.
Napisałeś, że jesteś "bardzo doswiadczony w OOBE". Może mógłbyś opisać, jak wychodzisz. 8 lat to niby dużo, choć zależy jak dla kogo. Moje 6 pozostawia wiele do życzenia.

;]

+Quote Post
Mero