oobe.pl

Witaj Gościu ( Zaloguj | Rejestruj )

> Szybkie bicie serca?
David
post 24.02.2007 - 01:27
Post #1

Przechodzień

Grupa: Podróżnicy

Notatnik

OOBE ćwiczę już od 3 miesięcy, na razie bez większych rezultatów, ale to co przydarzyło mi się 2 dni temu trochę mnie zaskoczyło i przestraszyło. Otóż po raz pierwszy jakbym poczuł energię (ciało astralne?) w moim ciele fizycznym. Postanowiłem to wykorzystać i spróbować metody liny. Podczas spinaczki nagle zaczęło mi bardzo szybko bić serce oraz zacząłem bardzo szybko oddychać. Trochę mnie to przestraszyło (bo w sumie dziwne jest to, że gdy człowiek sobie spokojnie leży nagle zaczyna mu serce wariować), ale zarazem ucieszyłem się, bo wiedziałem, że byłem już blisko celu :) Oczywiście przerwałem wspinaczkę a przez resztę nocy nie mogłem już się nawet skupić.
Może mi ktoś coś więcej powiedzieć o tym efekcie szybko bijącego serca? Słyszałem o tym już kilka razy.
Pozdrawiam.
Go to the top of the page

+Quote Post
2 Stron V   1 2 >  
Start new topic
Odpowiedzi (1 - 20)
Lukasz
post 24.02.2007 - 03:31
Post #2

Dusza Towarzystwa
Grupa: Adept OOBE Kurs: 05-19.10.2006

Notatnik

Skoro slyszales, powienes wiedziec ze to nie jest serce, tylko najprawdopodobniej czakra serca, kotra jest silnie na energetyzowana, dlatego pulsuje, serce by nie wytrzymalo az takiego tętna.

W astralu i podczas wchodzenia w niego NIC nie moze ci sie stac, wiec sie nie boj, nastepnyym razem nie przerywaj zadnej czynosci, a najwzniejesz, jezeli zauwazysz cos nowego nie skupiaj sie na tym bo to minie, rob to co robiles wczesniej (koncentracja, relaksacja, czy lina:)

+Quote Post
Błażej
post 25.02.2007 - 22:43
Post #3

Znajomy Rodziny

Łukasz ma racje to najprawdopodobniej byla czakra serca.... podczas astrala przynajmniej ja prawie nie oddycham a serce ledwo co bije;]
takze przy takim stanie skupienia takie tetno jest chyba niemozliwe.....

+Quote Post
Vesh
post 02.09.2007 - 09:30
Post #4

Znajomy Rodziny

Notatnik