Witaj Gościu ( Zaloguj | Rejestruj )

oobe.pl

Start Porady Roberta
Monroe
Porady Brucea
Moena
Porady Darka
Sugiera
Park Forum
Notatki
Arty
> filmy
kater
post 06.03.2007 - 00:28
Post #1

OBE maniak 15
Grupa: Podróżnicy
Nr użytkownika: 717

No ja nie jestem taki początkujący ale pisze tutaj.
Pytanie: dajmy na to że nie oglądałem jakiegoś filmu np. "piraci z karaibów cz 2" powtarzam codzienną procedure wyjścia i znajduje się już w swoim miejscu ( nawiasem mówiąc pięknie się użądziłem w poza:) ) mam w moim domku telewizor oczywiście plazmowy i dvd odtważacz to czy moge ten film obejżeć sobie w poza i czy będzie się on pokrywał z tym w tu na ziemi? czy musze np. spotkać jakąś osobę która go oglądała i pobrać od niego niej rote dot. tego filmu? można by zrobić, stworzyć wyporzyczalnie filmów w poza:) taki mały pomyślik:) hehe
Profile CardPM
+Quote Post

Start new topic
Odpowiedzi (1 - 5)
Hunter
post 10.03.2007 - 16:11
Post #2

Częsty Gość Rodziny
**
Nr użytkownika: 239

Po przecztaniu twego posta... załamałem się !!!
Porażka
sorry
Profile CardPM
+Quote Post
pieczywo
post 15.03.2007 - 21:56
Post #3

Dusza Towarzystwa
Grupa: OOBE VIP
Ikona Grupy
Nr użytkownika: 4

teoretycznie mozliwe jest wszystko
mysle, ze nie bedzie to ten sam film... to jest obszar Twoich mysli
łatwiej byłoby z ta rotą... ale to prawie identycznie jakby ktos Ci go opowiedzial na realu. ta druga osoba nie rzuci Ci calego filmu, zawsze bedzie okrojony. takie jest moje zdanie i tak to sobie wyobrazam chociaz dowiadczenia w tym nie mam.
co do wyporzyczalni - ja mam taki pomysl by stworzyc obszar do pluskania sie w muzyce. cos jak sala, w ktorej moznaby zaznac ekstaz za pomoca obejmujacych cie dookola dzwiekow.
Profile CardPM
+Quote Post
SadaM
post 16.03.2007 - 15:57
Post #4

Dusza Towarzystwa
Nr użytkownika: 127

albo obszar w ktorym po spotkaniu mozna wspolnie muzykowac :)
Profile CardPM
+Quote Post
daywalker
post 17.03.2007 - 04:43
Post #5

Dusza Towarzystwa
Grupa: OOBE VIP
Ikona Grupy