Witaj Gościu ( Zaloguj | Rejestruj )

oobe.pl

Start Porady Roberta
Monroe
Porady Brucea
Moena
Porady Darka
Sugiera
Park Forum
Notatki
Arty
> Łatwy Sposób Na Wstawanie Bez Budzika, Przy metodzie 4+1 i na codzień
Cygi
post 31.12.2010 - 02:12
Post #1

Przechodzień
Grupa: Podróżnicy

Nr użytkownika: 8270

Witajcie,

To mój pierwszy post, jestem w temacie dość początkujący, ale mam dla Was coś przydatnego z innej beczki.
Z tego co widzę na dość popularną metodę osiągania OOBE wygląda metoda 4+1. Wielu wspomina o trudnościach ze wstaniem około godziny 4tej. Niedawno na pewnym kursie samokontroli umysłu nauczono mnie bardzo prostej metody jak wstawać bez budzika. Zapewne część z Was ją zna, ale nie widziałem, żeby gdzieś tutaj była opisywana(choć tematów i wpisów jest tak wiele, że na pewno gdzieś jest o tym mowa). Niemniej jednak pozwolę sobie ją opisać. Oto ona:

Przed snem wprowadź się w stan alfa za pomocą swojej indywidualnej metody. Na ekranie wyobraźni zobacz zegar(najlepiej taki, który masz w domu) i w wyobraźni przesuwaj wskazówki na godzinę o której chcesz się obudzić. Zobacz tą godzinę. Następnie powiedz w myślach: "O tej godzinie chcę się obudzić. O tej godzinie się obudzę. Będę wypoczęty i rzeźki." I tyle :)
Nie każdemu może udać się od razu. Ja na przykład przez kilka dni przy stosowaniu tej metody budziłem się około godziny lub kilkadziesiąt minut wcześniej. Później jednak budziłem się zgodnie z planem - bez użycia budzika. A - i co ciekawe i ważne: Kiedy podświadomość usłyszy od Ciebie i zaakceptuje ten "rozkaz", spowoduje na chwilę przed obudzeniem dostrojenie Cię do stanu alfa, a więc przebudzenie przebiegnie łagodnie. Budzik niestety nie wie na jakim poziomie umysłu się w danej chwili znajdujesz i może wyrwać Cię ze stanu delta, a to gwarantuje ciężki szok :) Poćwiczcie kilka dni - efekt gwarantowany.
Pozdrawiam
Profile CardPM
+Quote Post

Start new topic
Odpowiedzi (1 - 7)
Dreamer K
post 31.12.2010 - 12:16
Post #2

Przyjaciel Rodziny