Gość Rodziny
Grupa: Podróżnicy
Nr użytkownika: 8549
Cześć, jestem Bartek. Dołączam się do pytania. To ciekawy i interesujący pomysł. Ja jestem bardzo początkujący, ale też chciałbym się wymieniać doświadczeniami z innymi. Jestem z Płocka, mam 15 lat. Jak coś to piszcie na priv
Dusza Towarzystwa
Nr użytkownika: 8565
jestem z zachodnio-pomorskiego mam 7 lat i lubie sie nabijac z ludzi ;p (z ... puktu myslenia)
ps. nie nabijam sie z tematu poprostu czytajac temat stwierdzilem ze jesteś kolejnym nastolatkiek którego życie nie oszczedzilo i próbuje znaleść szczęście w astralu;)
Gość Rodziny
Nr użytkownika: 8549
wcale nie o to chodzi. Poprostu przyjemniej jest porozmawiać z kimś o swoich przeżyciach, niż z nikim o tym nie gadać i zachować to dla siebie. Przynajmniej ja tak uważam
Coprobo
Nr użytkownika: 7098
w świecie fizycznym też szczęścia się nie znajdzie mimo że ogólnie ludzie uważają że istnieje.Taka brutalna prawda. Za to szczęście można znależć w sobie.
Dupa Towarzystwa
Nr użytkownika: 7816
Np. moja córa to 100% szczęścia i nie musiałem szukać nawet:) Szczęście jest wszędzie tylko trzeba umieć je dostrzec TyHu. Taka prawda:) Optymista patrząc w słońce będzie się uśmiechał a pesymistę będzie raziło...
Dusza Towarzystwa
Grupa: Moderator
Nr użytkownika: 2685
CYTAT(Killos @ 14.07.2012 - 19:36)
Cześć, jestem Bartek. ...Jestem z Płocka...
A jeszcze pół roku temu prawie codziennie bywałam w Płocku, no cóż... ale miło wiedzieć, że był jakiś obenauta w pobliżu bo w tych okolicach jakoś nikogo znaleźć nie mogłam.
Znajomy Rodziny
Nr użytkownika: 8860
Może trochę źle się do tego zabrał, ale pomysł niegłupi. Nie wiem jak wy, ale ja preferuję naturalną interakcję, a nie posty na forum. Fajniej jest podzielić się doświadczeniami z człowiekiem z krwi i kości. Cokolwiek, cokolwiek byle w realu.
Dusza Towarzystwa
Nr użytkownika: 8460
Na pytanie kolegi odpisano 16 postów: