Witaj Gościu ( Zaloguj | Rejestruj )

oobe.pl

Start Porady Roberta
Monroe
Porady Brucea
Moena
Porady Darka
Sugiera
Park Forum
Notatki
Arty
> Wyciąganie Ludzi Z Ciał - Prawda Czy Fałsz
Zyga
post 19.11.2012 - 19:32
Post #1

Dusza Towarzystwa
Grupa: Podróżnicy
Nr użytkownika: 8367

Jestem początkujący. Zawsze nim będę. Zawsze warto się pytać, więc się pytam. Kto tutaj z tego forum, kiedykolwiek i w jaki sposób kogokolwiek wyciągnął z ciała? Jeszcze tego nie robiłem, a bardzo chciałbym to zrobić (o ile jest to w ogóle możliwe). Wyciąganie z ciała to prawda czy mit? Jest to rzecz, nad którą będę pracował i przy nadarzającej się okazji wypróbuję. Zapraszam wszystkich do dyskusji. Wszystko jedno jak bardzo OBEznanych.
Profile CardPM
+Quote Post
3 Stron V   1 2 3 >  
Start new topic
Odpowiedzi (1 - 20)
Messanger
post 19.11.2012 - 19:46
Post #2

Dusza Towarzystwa
Nr użytkownika: 8755

Kilka dni temu był dokłądnie taki temat... Coś się zmieniło od tego czasu? :)
Profile CardPM
+Quote Post
Zielarz Gajowy
post 19.11.2012 - 19:59
Post #3

Dupa Towarzystwa
Nr użytkownika: 7816

Dużo się zmieniło. Pawlak przegrał przecież. Na swoim przykładzie powiem, że może nas wyciągnąć nasza autosugestia. Wtedy przyjdzie w nocy ta nasza autosugestia pod postacią jakąś i nas wyciągnie. Ta autosugestia może też być jakimś rzeczywistym bytem duchowym. Tutaj trzeba już eksperymentować.

Jak ktoś wyjdzie z ciała i zawędruje do osobnika, którego chcemy wyciągnąć to najlepiej chyba (tak zrobiło to coś pod postacią mojej mamy) złapać ręką za klatę i wyszarpać - gwałtownie i stanowczo. To nie może być astralne molestowanie tylko szybka akcja. Taki cios z Mortal Kombat jak wyszarpuje się serce.

Ja mogę tak kogoś wyciągnąć za 149zł (brutto). Reklamacji nie uwzględniam bo nie odpowiadam za spiętego klienta.
Profile CardPM
+Quote Post
Zyga
post 19.11.2012 - 22:28
Post #4

Dusza Towarzystwa

CYTAT(Messanger @ 19.11.2012 - 19:46) *