Ankh, KRZYZ EGIPSKI |
|
|
jaKrzys
|
10.05.2014 - 11:12
|
Członek Rodziny
Grupa: Podróżnicy

Nr użytkownika: 9584

|
Chyba musze opisac to zdarzenie. Nie do końca wiem czy tego chcę. Ale zeby to nadało sens całóści to myślę że powinniście wiedziec. Wydarzenie to miało miejsce w styczniu 2014 roku. Jak juz Wam wiadomo mieszkam w UK i jestem kierowca. W styczniu byłem przez tydzien w kraju. Odpoczywałem i postanowilem troche wiecej czasu poświecic na medytacje. Mam w tym swój cel - ale go nie podam...sprawa zbyt osobista. Wiec medytowałem po około 4-8 godzin dziennie. Do tego spacery po lesie dla dotlenienia organizmu. Wtedy jeszcze czesto uzywałem elektrostymulatora. Czestotliwosci rózne...4Hz, 7Hz, 20Hz, 40Hz, 80Hz, 150Hz. Teraz juz wiem troche wiecej i nikomu nie polecam elektrostymulatorów. Pod zadna postacią i nawet do leczenia. Ale wracając do tematu. Nie raz prosilem niematerialnych o pomoc w uzyskaniu czegos co pomoze mi zwiekszyc moc medytacji. Co "wzniesie mnie troche wyżej" Ktoregos wieczoru usiadłem do medytacji. Pare dni wczesniej poczytałem o tym zeby słuchac wszystkich odgłosów przed medytacja. Nie klasyfikowac ich - tylko słuchac. Więc skupiłem sie na słuchaniu. Bedac juz w pierwszej fazie usłyszałem cztery klapniecia w łozko. Było to bardzo wyrażne. Wybudziło mnie to. nastepnego dnia jak medytowałem rano - dwa uderzenia w drzwi...pukanie. Az zapytałem - prosze - myśląc ze ktoś faktycznie puka. Nikogo nie było za drzwiami. Pare dni póżniej wrociłem do UK. Tutaj znów usłyszałem dziwny dzwięk...nie zwiazany z zadnym typowym dzwiekiem jakie sa w domach. Na dodatek zacząłem doswiadczac jakby czyjegos bytu. W czasie medytacji jak zaczynałem przysypiac, podrywał moja ręke lub noge. Moze to były działania na ciele energetycznym, nigdy tego nie mogłem sprawdzic dokładnie. Mogło to znaczyc - medytuj, nie zasypiaj. Kiedys poprosilem go zeby coś mi powiedział...dał jakąś rade. Cholera...usłyszałem głos...teraz juz nie pamietam co powiedział...ale brzmial za wyrażn