Witaj Gościu ( Zaloguj | Rejestruj )

oobe.pl

Start Porady Roberta
Monroe
Porady Brucea
Moena
Porady Darka
Sugiera
Park Forum
Notatki
Arty
> Zaczynam Od Zera
Hellmutos
post 10.09.2012 - 09:46
Post #1

Przechodzień
Grupa: Podróżnicy

Nr użytkownika: 9148

Witam Wszystkich
Jestem nowy i zupełnie zielony jeżeli chodzi o świadome śnienie, na stronę i forum trafiłem przypadkiem, ale po tym co tu przeczytałem wnioskuję, że mam (jeżelli można mieć) predyspozycje do świadomego śnienia a może i OOBE.
Generalnie jeśli już komuś opowiadam o moich snach czy o towarzyszących tym odczuciach to mówia, że jestem "szurnięty" he he
Spotykanym i przeze mnie tez spontanicznie doświadczanym jest odczucie spadania przy zasypianiu no i paraliż senny przy przebudzeniu.
Jednakże często zdarza mi się, że po przebudzeniu widzę przedmioty ze snu (przez kilka sekund) w sypialni. Albo co jeszcze dziwniejsze budzę się patrzę na Żonę a tu leży kumpel np. albo ktoś obcy i generalnie siedze na łóżku, nie raz i minutę, i nie wiem tak naprawdę czy śpię czy już nie i zamiast Żony z którą się kładłem spać wydaje mi się że widzę kogos obcego. Tak się do tego przyzwyczaiłem, że nie robię z tego tragedii i za chwilę znowu kładę się spać. Ciekaw jestem co o tym myślicie?
Ciekawym wg mnie jest śnienie jak ja to sam nazwałem o uczuciach. Kiedyś śniła mi się jakaś dziewczyna oczywiście nieistniejaca w realnym świecie. Nie pamiętałem jej twarzy ani co mi się śniło ale cały dzień chodziłem poprostu zakochany, szczęśliwy i pełemn dobrych emocji. Super sprawa.
Nie wiem czy to ma coś wspólnego ze świadomym śnieniem, ale będąc dzieckiem lunatykowałem z otwartymi oczami. Oczywiście bez problemu można było się ze mną dogadać...
To tyle o mnie
Od dzisiaj zaczynam na początek z notatnikiem, żeby lepoiej pamiętać sny, bo byw że po przebudzeniu pamietam ich nawet kilkanaście, a popołudniem już jeden albo wcale.
O sukcesach i porażkach napiszę wkrótce i wówczas pewnie poproszę o sugestie...
Profile CardPM
+Quote Post