oobe.pl

Witaj Gościu ( Zaloguj | Rejestruj )

> Przed Narodzinami..., Zanim się narodzimy, planujemy swoje życie.
DogSoldier
post 15.03.2013 - 22:08
Post #1

Gość Rodziny
*
Grupa: Podróżnicy

Notatnik

Witam. To mój pierwszy post na tym portalu. I nie mam w tym doświadczenia (zn. w pisaniu postów). Chciałbym podzielić się z Wami swoim przeżyciem sprzed dwóch lat.
Obudziłem się w nocy, po chwili usłyszałem szum, który ogarnął moje całe ciało i uniosłem się. Poczułem, że gdzieś pędzę i straciłem na jakiś czas świadomość. Nagle zdałem sobie sprawę, że biorę u dział w wyprawie. Był ze mną mój przyjaciel i opiekun, który nam przewodził. Lecieliśmy gdzieś.. W pewnym momencie wlecieliśmy do czegoś co przypominało grotę lub jakąś wnękę w skale u brzegu kanionu. Mój przyjaciel zdawał się być nie obecny myślami, stał gapiąc się przed siebie albo skakał z kąta w kąt, bez celu. W pewnym momencie wykonał skok na drugą stronę kanionu i wtedy zareagował mój opiekun, który skoczył zaraz za nim i sprowadził go z powrotem tłumacząc byśmy się nie oddalali od niego i że po drugiej stronie kanionu nie jest bezpiecznie.
Na miejscu opiekun przedstawił mi pewną istotę, miałem wrażenie, iż jest to bardzo stary mężczyzna. Nie wiem czemu ale nazywałem go Kustoszem. Jakiś czas prowadziłem z nim konwersację na temat istoty przeznaczenia i ogólnie życia na Ziemi.