Witaj Gościu ( Zaloguj | Rejestruj )

oobe.pl

Start Porady Roberta
Monroe
Porady Brucea
Moena
Porady Darka
Sugiera
Park Forum
Notatki
Arty

Reply to this topicStart new topic
> Technika 4+1, Trochę dokładniej :P
Puchacz
post 17.01.2008 - 21:00
Post #1

Gość Rodziny
Grupa: Podróżnicy
*
Nr użytkownika: 3249

Witam :) Nazywam się Jakub, lat:14 jakby kotś chciał wiedzieć :P Trochę poczytałem o OOBE ale i tak jestem nowy w temacie dlatego mam kilka pytań :P
No o więc chodzi o to czy w technice 4+1 trzeba się przebudzić kompletnie i potem znowu się położyć? Czy doprowadzić się tylko do stanu trzeźwego myślenia? No i ile ma być tego przebudzania? Równo jedna godzina? Aaa i jeszcze jedno... po jakim czasie (tak mniej więcej) występują wibracje, paraliż lub hipnagogi?
Thx za wszystkie odpowiedzi :)
Profile CardPM
+Quote Post
Szopen
post 17.01.2008 - 21:33
Post #2

Dusza Towarzystwa
Nr użytkownika: 2905

Na początek, jeśli jesteś początkujący, odwołam ciebie do książek. To bezsensu dokładnie odpowiadać (pytanie-odpowiedź), ale pomogę Ci :). Wejdź sobie na www.oobe.pl i na dole zapisz się na 10 dniowy kurs (wiele Ci wyjaśni), a o technice 4+1 będziesz miał w bodajże 3 zadaniu. Możesz zakupić sobie książkę Darka Sugiera (naprawdę super książka, gorąco polecam :D) lub TUTAJ ściągnąć darmową wersję e-book. na tej stronce poczytaj sobie o poradach Darka, a na TEJ porady Roberta Monroe'a. Miłego czytania. Inaczej się nie da... :(. Najpierw wiedza, potem próbuj (takie jest przynajmniej moje zdanie). I co z tego ze odpowiem Ci na pytania, zadasz kolejne, bądź spróbujesz. Nie wyjdzie Ci, sfrustrujesz się i będziesz spamować tematami typu: "4+1, dlaczego nie wychodzi :[" (notabene taj jak ja na początku :D, bądź mądrzejszy :P). Miłego czytania i powodzenia.

I duuużo cierpliwości (to było dla mnie najważniejsze)
Profile CardPM
+Quote Post
Deashay
post 17.01.2008 - 21:54
Post #3

Znajomy Rodziny
Nr użytkownika: 3098