oobe.pl

Witaj Gościu ( Zaloguj | Rejestruj )

Reply to this topicStart new topic
> Przerażony Niedowiarek...
Bartas
post 11.04.2007 - 12:16
Post #1

Znajomy Rodziny
Grupa: Podróżnicy

Taak... Chyba tylko w taki sposób mogę się określić... "przerażony niedowiarek"...

Może zacznę od początku. Mam 21 lat, jestem studentem politechniki (nie istotne jakiej), skończyłem technikum i niemalże całe moje życie oparte jest na zasadach czysto przyczynowo - skutkowych oraz logicznym toku rozumowania. Z tego powodu zawsze śmieszne wydawały mi się programy z cyku "Nie Do Wiary" i inne tego typu "brednie" o kosmitach, ufo, wyginaniu łyżeczek siłą woli i.t.d. i.t.p. Innymi słowy wierzyłem tylko w to co można dotknąć, zmierzyć zbadać... W to co jest udowodnione naukowo (np zasady dynamiki Newtona, prawo Hooke'a itd ;) ) Moje "materialistyczne" postrzeganie świata było posunięte tak daleko, iż przestałem chodzić do kościoła (w wieku chyba 15 lat), modlić się etc. Na marginesie w Boga wierze na zasadzie "a co mi szkodzi wierzyć... Jeśli się pomylę - nic nie tracę"

Jako typową "bujdę" traktowałem również OOBE. Słyszałem tam coś kiedyś o takich przypadkach np. podczas śmierci klinicznej, czy wypadku drogowego, ale zawsze uważałem takie zdarzenia jako bujną wyobraźnię tych poszkodowanych osób, ewentualnie za jakieś czynniki psychologiczne (gdyż nie mamy jeszcze dostatecznej wiedzy na temat funkcjonowania naszego mózgu).

Tak więc podsumowując krótko: wszystkie zjawiska para-psychologiczne oraz para-normalne były dla mnie abstrakcją i rzeczą nie mającą miejsca a nawet prawa istnienia w naszym jakże logicznym świecie.
(co prawda zawsze wszystkie tego typu sprawy niezwykle mnie interesowały, ale raczej w formie czystej rozrywki i dostarczenia sobie nutki adrenaliny, np. oglądając sobie jakieś Nie Do Wiary przed snem :P)

Z mojej historii tyle, teraz przejdę do wydarzeń sprzed może 2-3 lat.