oobe.pl

Witaj Gościu ( Zaloguj | Rejestruj )

Reply to this topicStart new topic
> Pytania. Bardzo Proszę O Pomoc!
gośka
post 16.05.2007 - 16:30
Post #1

Częsty Gość Rodziny
**
Grupa: Podróżnicy

Notatnik

witam;)
ja jestem początkująca i nie bardzo orientuję się w tym temacie. na OOBE natrafiłam przez przypadek i od razu mnie to zainteresowało. poczytałam trochę, jednak nie znalazłam odpowiedzi na moje wątpliwości. Otóż jak powrócić do ciała? czy to jest tak, że mój umysł będzie wiedział kiedy ma powrócić czy ja sama mam mu pomóc? i czy w taką podróż można wybrać się z kimś, tzn. zrobić tak aby w tym stanie towarzyszyła mi inna osoba, np. przyjaciel? Czy to jest możliwe?
Go to the top of the page

+Quote Post
Ketrab
post 16.05.2007 - 16:48
Post #2

Dusza Towarzystwa

A jak budzisz się to czy robisz to świaidomie czy jest to raczej ruch bezwarunkowy .Dlaczego każdy boi się że nie wróci ,ja np chciałbym zostać tam na trochę dłużej(: a niestety nie mogę. ale ja też miałem kiedyś takie wątpliwości(: AD 2 : tak w twoich podróżach towarzyszy ci przyjaciel - Przyjaciel Niefizyczny(: ,można dostroić się do osoby fizycznej ale zależy to od tego w jakim stopniu ma opanowaną samoświadomość. pozdr

+Quote Post
gośka
post 16.05.2007 - 16:59
Post #3

Częsty Gość Rodziny
**

Notatnik

a kiedy ja będę poza swoim ciałem i ktoś tego nie będzie wiedział, będzie myślał, że śpię i spróbuje mnie obudzić, to czy wtedy normalnie otworzę oczy i wróce do siebie jak z normalnego snu?

+Quote Post
Zaborcza
post 16.05.2007 - 17:39
Post #4

Gość Rodziny
*

Notatnik

Tak.

+Quote Post
Ketrab
post 16.05.2007 - 18:12
Post #5

Dusza Towarzystwa

CYTAT(gośka @ 16.05.2007 - 17:59) *
a kiedy ja będę poza swoim ciałem i ktoś tego nie będzie wiedział, będzie myślał, że śpię i spróbuje mnie obudzić, to czy wtedy normalnie otworzę oczy i wróce do siebie jak z normalnego snu?