Witaj Gościu ( Zaloguj | Rejestruj )

oobe.pl

Start Porady Roberta
Monroe
Porady Brucea
Moena
Porady Darka
Sugiera
Park Forum
Notatki
Arty
3 Stron V   1 2 3 >  
Reply to this topicStart new topic
> Mój Pierwszy Raz, Może i to bez sensowne zkaładać ten temat ale nie byłem wogóle w OOBE.
Makpro
post 26.06.2007 - 11:07
Post #1

Gość Rodziny
Grupa: Podróżnicy
*
Nr użytkownika: 1389

Witam, jestem tu całkowicie nowy i od dwóch dni studiuję o OOBE. Wiem że zakładanie tego tematu jest całkowicie bezsensowne (o czym wspomniałem już w opisie Tematu) Lecz nie wiem kogo się spytać itd. itp....
No cuż nie byłem jeszcze w OOBE lecz planuję chociaż kilkusekundowy pobyt w OOBE w najbliższym czasię.Moję pierwsze pytanie: Kiedy najwcześniej mógłbym (pierwszy raz) wyjść z ciała.Czy to jest bezpieczne? Czy może mi się coś stać? Czy cel jest taki ważny?Proszę o szybką odpowiedź.
Profile CardPM
+Quote Post
set.h
post 26.06.2007 - 11:13
Post #2

instytutnoble.pl
Grupa: OOBE VIP
Ikona Grupy
Nr użytkownika: 1224

"nie byłem jeszcze w OOBE lecz planuję chociaż kilkusekundowy pobyt w OOBE w najbliższym czasie" hehehehehehe no chyba za chwilę padnę.
Profile CardPM
+Quote Post
obe_jerry
post 26.06.2007 - 11:18
Post #3

Dusza Towarzystwa
Nr użytkownika: 881

troche mi sie śmiac chce z twojego posta ale dobra.....xD najpierw zastanow sie o czym piszesz :D

hmmm po pierwsze OOBE to nie jest miejsce więc nie można tam "być", a raczej doświadczenie (OOBE=Out of body experience czyli DOświadczenie Poza Ciałem).

Ad.1
Nie ma określonego kryterium kiedy możesz wyjść. Niektórzy wychodzą nieświadomie bez jakichkolwiek ćwiczen i nie wiedzą nawet o tym ze istnieje cos takiego jak OOBE, inni wychodzą po pierwszej próbie a innym potrzeba wiele czasu (spójrz na Darka Sugiera, czekał aż 7 miesięcy a teraz jest największym podróznikiem w Polsce). Wszystko zależy od twojego przyłożenia się i systematyki.
Ad.2,3