oobe.pl

Witaj Gościu ( Zaloguj | Rejestruj )

Reply to this topicStart new topic
> Uczucie Spadania
mine trainee
post 02.07.2007 - 11:44
Post #1

Guests

Witam wszystkich zafascynowanych tematyką OOBE. Jestem bardzo początkujący (o OOBE, LD dowiedziałem się gdzieś tydzień temu) i zamierzam doświadczyć tego wspaniałego stanu. Zacząłem więc twardo od trenowania technik relaksacyjnych. Dwie noce temu przed pójściem spać zacząłem się relaksować przy dźwiękach Brain-Sync Total Relaxation. Skupiałem swoją uwagę na rękach i czułem jak robią się coraz bardziej ociężałe. W końcu, kiedy straciłem w nich czucie, zacząłem rozluźniać w ten sam sposób nogi. Po chwili poczułem jakbym spadał w dół z dość silną prędkością. Było świetnie. Nigdy czegoś takiego nie doświadczyłem. Dzień później podobna historia, tyle że zamiast spadania było obracanie woków poziomej osi. Nie wiem co mam o tym myśleć. Czy mieliście coś podobnego? Jeśli tak, to czego zwiastunem były te dziwne doświadczenia?
Go to the top of the page

+Quote Post
Angello
post 02.07.2007 - 12:10
Post #2

Guests

Uczucie spadania wiąże się często z pogłębianiem transu(relaksacji), a to jest jeden z ważnych kroków do osiągnięcia OBE. Takie uczucie nie jest konieczne do wyjścia, ale może być to dobry znak. :)
Wydaje mi się, że najlepiej będzie się temu po prostu przypatrywać starając przy tym nie zasnąć.

+Quote Post
mavej
post 02.07.2007 - 12:14
Post #3

Dusza Towarzystwa
Ikona Grupy
Grupa: OOBE VIP

Notatnik

zwiastunem to może nie bo to sie już stało poczułeś ruch swojego ciała niefizycznego, czy coś sobie wizualizowałes jak to doświadczałeś? oby tak dalej :D Pozdrawiam

+Quote Post
Sebastian - RAKI...
post 02.07.2007 - 12:14
Post #4

Dusza Towarzystwa
Grupa: Podróżnicy

Notatnik